Розумний будинок
Набір системи залежить від технічного завдання клієнта та його фінансових можливостей.
Він може включати як невеликий комплект обладнання з мінімальними функціями. Так і повноцінне управління всім будинком та територією.
Що отримує клієнт:
-
насамперед, комфорт керування всіма системами як єдиним організмом (світло, клімат, штори, безпека і багато іншого);
-
за рахунок контролю всіх систем та їх злагодженої роботи досягається максимальна економія ресурсів, у тому числі особистого часу;
-
максимальний контроль безпеки
-
можливість контролю свого майна з будь-якої точки світу;
-
і багато іншого.
Розумний ресторан
У сучасному світі ресторан повинен не тільки смачно готувати, а й слідувати сучасним трендам. А саме бути інноваційним та технологічним.
Все частіше власники ресторанів використовують системи автоматизації.
Тим самим підвищують рівень свого закладу та спрощують поточні завдання персоналу. Що економить час як власнику, так і його працівника. І дозволяє зосередитись на клієнті.
Система автоматизації ресторану дозволяє контролювати:
-
світло;
-
світлові сценарії, щоб підкреслити індивідуальну атмосферу закладу;
-
контролювати музичний супровід;
-
налаштувати комфортний клімат-контроль;
-
контролювати відеоспостереження;
-
і багато іншого.
Розумний офіс
Розумний офіс – це офіс, де комфортно працювати. Це місце, де екосистема приміщень підлаштовується як під керівника, і під співробітників. Це досягається за рахунок правильного налаштування системи автоматизації та дозволяє контролювати:
-
біодинамічне освітлення;
-
керування жалюзями;
-
клімат контроль;
-
фоновий звук;
-
контроль відеоспостереження;
-
контроль протікання води;
-
система контролю доступу до приміщень;
-
контроль робочого часу співробітників;
-
і багато іншого.
Розумний готель
Сучасний готель – Сучасне рішення. Це два поняття, що йдуть паралельно.
Все частіше у світі власники прагнуть підвищити рівень комфорту та класу готеля. Цього можна досягти за допомогою системи автоматизації номерів.
Сучасне вирішення автоматизації номерів це:
-
коли номер готується під клієнта та його уподобання;
-
простота керування номером;
-
злагодженість роботи систем;
-
можливість персоналу контролювати ресурси та досягати максимальної економії для власника;
-
контроль можливих протікань води;
-
контроль доступу в номер;
-
і багато іншого.